AURAFUNDACIÓ.
Memòria 2012. Extret de:
http://aurafundacio.org/Publicacions?lang=ca
Badia,
A.; Mauri, T. (2006). Les pràctiques psicopedagògiques en contextos d’educació
no formal. A: A. Badia, T. Mauri i C.
Monereo (coords.), La pràctica
psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: FUOC.
Canals,
G.; Domènech, M. (1990). Projecte Aura.
Una experiència d’integració laboral. Barcelona: Ediciones Milan/ Fundació
catalana Síndrome de Down.
Cerrillo, R.; Izuzquiza, D. (2010). Desarrollo de competencias profesionales en la formación laboral. A: S. De Miguel y R. Cerrillo, Formación para la inclusión laboral de personas con discapacidad intelectual. Madrid: Pirámide.
Cerrillo, R.; Izuzquiza, D. (2010). Desarrollo de competencias profesionales en la formación laboral. A: S. De Miguel y R. Cerrillo, Formación para la inclusión laboral de personas con discapacidad intelectual. Madrid: Pirámide.
Coll, C. (1996) Psicopedagogía: confluencia disciplinar y espacio
profesional. A: C. Monereo i I. Solé (Coords.), El asesoramiento psicopedagógico:
una perspectiva profesional y constructivista (pàg.33-52).
Madrid: Alianza.
Coll,
C.; Giné, C.; Martín, E. (2011). Passat,
present i futur de la intervenció psicopedagògica. Acte de celebració dels
15 anys dels estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC.
Barcelona, 19 de febrer. Extret de: http://www.youtube.com/watch?v=1wcmK7w9NSs
Colomé, M. (2010). Tècniques d’anàlisi de competències professionals I. Fonaments metodològics. Barcelona: Oficina de Treball de la Generalitat. Extret de: http://www.oficinadetreball.cat/socweb/export/sites/default/socweb_ca/ciutadans/_fitxers/Proces2010_Material_analisi1.pdf
Colomé, M. (2010). Tècniques d’anàlisi de competències professionals I. Fonaments metodològics. Barcelona: Oficina de Treball de la Generalitat. Extret de: http://www.oficinadetreball.cat/socweb/export/sites/default/socweb_ca/ciutadans/_fitxers/Proces2010_Material_analisi1.pdf
Extret de: http://www.dincat.cat/model-formaci%C3%B3-tva_96111
Direcció General d'Igualtat d'Oportunitats en el treball (2007). Estratègia per a la inserció laboral de les persones amb discapacitat a Catalunya 2008-2010. Barcelona: consell de Relacions Laborals de Catalunya.
Estratègies per a la millora de la intel·ligència. Extret de:
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/zzzz/anticm_8ddin/modul_3/practica_3
Fundació Pere Tarrés (2014). Diccionari de competències transversals per a la inserció laboral de les persones amb especials dificultats d'inserció. Barcelona: Fundació Pere Tarrés. Extret de:
http://xarxanet.org/sites/default/files/du-diccionari_competencies_insercio_laboral-2014_2.pdf
Fundació Pere Tarrés (2014). Diccionari de competències transversals per a la inserció laboral de les persones amb especials dificultats d'inserció. Barcelona: Fundació Pere Tarrés. Extret de:
http://xarxanet.org/sites/default/files/du-diccionari_competencies_insercio_laboral-2014_2.pdf
Generalitat de Catalunya. (1998). Pla d'inserció sociolaboral de les persones amb disminució. Barcelona: Departament de Benestar Social.
Guzmán, A. (2009). Aprendre a pensar. Una proposta didàctica per al primer cicle d'ESO. Extret de: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/1913m.pdf
Martínez-Rivera, O. (2012). El trabajo de las personas con diversidad funcional en la sociedad de la información. Revista de Pedagogia i Treball Social, 4, 67-88. Extret de:
http://ojs.udg.edu/index.php/pedagogia_i_treball_social/article/view/37/71
Monereo, C.; Castelló, M. (2006). Un model per a l’anàlisi de contextos d’assessorament psicopedagògic en educació no formal. A: A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords.), La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: FUOC.
Pozo, J.I; Echevarria, M. del Puy; Sanchez, E.; Pérez,, M.Ll i
Carretero, R. (2003). Competències professionals de l'assessor psicopedagògic.
A: C. Monereo (coord.), Models
d'orientació i intervenció psicopedagògica. Barcelona: FUOC.
Programa de Enriquecimiento Instrumental. Extret de:
Subdirecció General de Polítiques Laborals per a la Diversitat. (2009). El treball amb suport a Catalunya: protocol marc. Barcelona: Departament de treball. Extret de: http://www.actas.cat/docs/El%20Treball%20amb%20Suport.pdf
Personas
con discapacidad intelectual y empleo.
Canaldown21.org. Extret de: http://www.down21.org/web_n/index.php?option=com_content&view=category&id=97:personas-con-discapacidad-intelectual-y-el-empleo&Itemid=2174
Zabala, A. (2009). Metodologia per a l’ensenyament
de les competències. Guix, 359, pàg.
42-48. Extret de: http://cepdemenorca.cat/cb/Metodologia_CB_Zabala_Guix.pdf
Competències clau. Extret de: http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/05_provp_2014_2015/Monografics_cat/M3_PROVP_GD_CC_cat_JULIOL_2014.pdf
Diccionari
de competències clau. Extret
de: http://w27.bcn.cat/porta22/cat/altres/diccionari.jsp
Diccionari
normatiu de competències transversals clau per a l’ocupabilitat dels joves. Barcelona: ECAS.
Extret de: http://acciosocial.org/wp-content/uploads/2012/07/diccionari-competencies-transversals-ECAS.pdf
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada