Pel que fa als agents
educatius objecte de la intervenció, resultat del diàleg amb la tutora del
centre i la revisió de l’anterior planificació, incidiré a nivell de:
a) Candidats/candidates dels grups de preparació
laboral (grups A1 i A3), nois i noies en procés de formació prelaboral, en
grups reduïts (5-6 persones), de nivells diferents i un grup de seguiment
laboral (7 nois/es en període de pràctiques o que estan contractats en empresa
ordinària). En aquests grups treballarem les fitxes de treball que elaboraré al
voltant de les competències transversals, en principi adaptades als diferents
nivells (4 activitats previstes). Pel que fa al grup de seguiment treballaríem
una de les fitxes referides a la relació interpersonal i, en cert grau, la
gestió de les emocions (comunicació assertiva). En aquest sentit prendré el rol
de formador/docent amb o sense col·laboració del formador/preparador laboral
del grup.
b) Formadors/Preparadors laborals (els preparadors
laborals també tenen funció docent) dels diferents grups: per tal de buscar la manera d’integrar les activitats
proposades dins dels continguts propis del curs de formació/ tutoria de
seguiment, informació més específica sobre els components dels grups i
informació de situacions reals succeïdes en el lloc de treball.
c) Coordinadora pedagògica:
per tal de demanar el vist-i-plau de les activitats, recursos necessaris i
assessorament sobre el contingut/metodologies a utilitzar per tal de seguir en
la línia del treball realitzat a la Fundació i feed-back de les activitats
realitzades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada