dilluns, 27 d’octubre del 2014

DIMENSIONS D'ANÀLISI(II): Agents

Pel que fa als agents educatius objecte de la intervenció, resultat del diàleg amb la tutora del centre i la revisió de l’anterior planificació, incidiré a nivell de:
a)     Candidats/candidates dels grups de preparació laboral (grups A1 i A3), nois i noies en procés de formació prelaboral, en grups reduïts (5-6 persones), de nivells diferents i un grup de seguiment laboral (7 nois/es en període de pràctiques o que estan contractats en empresa ordinària). En aquests grups treballarem les fitxes de treball que elaboraré al voltant de les competències transversals, en principi adaptades als diferents nivells (4 activitats previstes). Pel que fa al grup de seguiment treballaríem una de les fitxes referides a la relació interpersonal i, en cert grau, la gestió de les emocions (comunicació assertiva). En aquest sentit prendré el rol de formador/docent amb o sense col·laboració del formador/preparador laboral del grup.
b)  Formadors/Preparadors laborals (els preparadors laborals també tenen funció docent) dels diferents grups: per tal  de buscar la manera d’integrar les activitats proposades dins dels continguts propis del curs de formació/ tutoria de seguiment, informació més específica sobre els components dels grups i informació de situacions reals succeïdes en el lloc de treball.
c)  Coordinadora pedagògica: per tal de demanar el vist-i-plau de les activitats, recursos necessaris i assessorament sobre el contingut/metodologies a utilitzar per tal de seguir en la línia del treball realitzat a la Fundació i feed-back de les activitats realitzades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada